Jedan poziv menja sve

Da li znate da prosečan službenik provede dnevno po 38 minuta u rešavanju problema u radu sa računarom? Pomnožite to sa brojem radnih dana u toku godine i brojem Vaših zaposlenih. Gubici su ogromni.

>

A sada zamislite situaciju da svaki Vaš zaposleni ima pored sebe malog čarobnjaka koji će mu rešavati sve softverske probleme npr. kako kreirati pivot tabele u Excelu, kako napraviti lep izveštaj u Excelu, kako poslati cirkularna pisma iz Worda, kako brzo napraviti prezentaciju u PowerPointu, kako spasiti izgubljena dokumenta.

Kako Vam IAN Telecentar može pomoći?

Pored pohađanja klasične računarske obuke kojom se Vaši zaposleni na efikasan način upoznaju sa osnovnim i naprednim korišćenjem softverskih alata IAN Telecentar Vam nudi i novu uslugu daljinske podrške „Jedan poziv menja sve“. Koristeći ovu uslugu Vaši zaposleni mogu da kontaktiraju naše IT stručnjake i dobiju pomoć u rešavanju svih problema koje imaju u radu sa Windows-om, Word-om, Excel-om, e-mejlom, Internetom, PowerPoint-om, itd.

Kako funkcioniše daljinska podrška?

Svaki Vaš zaposleni kada naiđe na neki softverski problem može nas kontaktirati preko svog računara, mobilnog telefona, tablet računara širom sveta za nekoliko sekundi ne napuštajući svoje radno mesto.

Vaš zaposleni deli sadržaj svog monitora sa našim operaterom i objašnjava na koji problem je naišao. Operater na svom monitoru vidi sadržaj monitora Vašeg zaposlenog i rešava problem. Istovremeno Vaš zaposleni na svom monitoru prati sve radnje koje je naš operater uradio uz prateće objašnjenje čime on paralelno i uči kako da rešava ovaj problem u budućnosti.

Prednosti naše podrške:

buttons-cloud

Sve-u-jednom rešenje za sve aplikacije koje koristite. Naša podrška Vam pruža pomoć za sve probleme na koje naiđete u radu sa Windowsom i programima iz Office paketa (Word, Excel, Access, PowerPoint, e-mejl).

 

buttons-securityNajviši standardi bezbednosti. Platformu koju koristimo (TeamViewer) pruža visoko bezbedonosno rešenje za udaljen pristup računarima. Naši operateri mogu da pristupe računarima Vaših zaposlenih samo ukoliko Vaš zaposleni to dozvoli. Naši operateri su u obavezi da poštuju visoke standarde bezbednosti i da se u svom radu pridržavaju profesionalne etike i neodavanja poslovnih tajni.

buttons-moneyViše nego povoljne cene. Naša podrška „Jedan poziv menja sve“ je povoljno rešenje, bez ikakvih skrivenih troškova. Možete izabrati plaćanje ili po intervenciji ili da imate fiksnu cenu za pružanje naše podrške.

 

buttons-install Jednostavna instalacija i korišćenje. Prilikom instaliranja programa ne zahtevaju se nikakva administratorska prava i dozvole. Potrebno je samo da besplatno preuzmete program TeamViewer sa Interneta i da ga instalirate na Vašem računaru.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

css.php